Imię: Rafał
Data urodzenia: 06.01.1997 - dla uproszczenia, mam 15 lat.
Wybrany dział: Myślę, że mógłbym podjąć się moderacji całej kategorii 'Grafika'.
Umiejętności w danej dziedzinie: Sądzę, że duże.
Doświadczenie w danej dziedzinie: Grafiką zajmuje się około trzech lat, z projektu na projekt zdobywam nowe umiejętności. Potrafię tworzyć już na dobrym poziomie prace graficzne, projekty stron internetowych.
Twoje Prace (szablony/modyfikacje):
Nie tworzę szablonów, ani modyfikacji - wystarczy te pojęcia wytłumaczyć i każdy będzie wiedział dlaczego. Jestem grafikiem, więc swoich projektów tak na prawdę nie potrafię zakodować - chociaż taka umiejętność by mi się przydała.

Kilka ostatnich projektów:
1.
Please Login or Register to see this Hidden Link
2.
3.
1. Co cię skłoniło do napisania podania?
Głównie to fakt, że poszukujecie moderatorów. Chcąc pomóc w dalszym rozwoju tego forum, postanowiłem zgłosić swoją kandydaturę.
2. Czym się obecnie zajmujesz - uczysz się, studiujesz, pracujesz?
Jestem uczniem drugiej klasy gimnazjum. Staram się zarabiać na samego siebie po przez tworzenie grafiki - zawsze jakiś zysk mam, ale już nie długo takie sumy nie będą mi wystarczać.
3. Czy posiadasz konta na forum o podobnej tematyce ?
(Jeśli tak to proszę podać nick oraz link do profilu)
Oczywiście, forum SeNioRa.
Nick: WuZeet
(sam tekst wystarczy. To forum zbytnio nie wlicza sie do podobnej tematyki //MDL)
4. Czy dostałeś(aś) kiedyś bana na forach ? (jeśli tak proszę wyjaśnić okoliczności)
Nie.
5. Dlaczego akurat ty powinieneś zostać moderatorem wybranego działu ? (dłuższa odpowiedz mile widziana)